Foto's

18 januari 2011 - Nelson, Nieuw-Zeeland

Hoi!

Even een heeele snelle foto upload. Wellicht de laatste uit Nieuw Zeeland..

Fietsen in de achtertuin van het hostelin Te Anau.. best prima!

Fjorden van Nieuw Zeeland: Milford sound. 2x naar toe geweest: alleen maar regen maar dat schijnt daar te horen.

Steward Island: het op 2 (noord en zuideiland) grootste eiland van nieuw zeeland.

Op steward island heb ik een trektocht die mensen normaal in 3 dagen doen in 1 dag gelopen. Iedereen verklaarde me voor gek maar ik had geen zin om 3 dagen lang met een rugzak rond te hobbelen. Heb wel 4 blauwe tenen nu maar het uitzicht was het waard!

Verlaten stranden op dezelfde tocht.

Mouraki boulders

Mount Cook: hoogste berg van Nieuw zeeland

Meertje

Uitzicht vanuit mijn kamer in het hostel waar ik nu zit bij Lake tekapo

1. Henny en Ria Lugtenberg:
    Hallo Evelien,
    Wat is Nieuw Zeeland moooi zeg. We zouden zo een reis willen boeken. Nog een paar dagen en dan op naar Canada toch? We wensen je een hele goede reis en veel plezier in Canada, samen met je vader. Maak er wat mooi's van.
    Gr. Henny en Ria
  2. Tonny Mulder:
    Hoi Evelien,
    Wat een plaatjes! Heb je die tocht dan alleen gelopen? of toch samen met anderen? Is er nog iemand die je voeten kan masseren?
    Evelien, heel veel plezier in Canada.
    Groetjes Tonny en André
  3. Hiske:
    18 januari 2011
    Eef, wil je eens niet zo opscheppen....een tocht van 3 dagen in 1 dag gelopen...sure! Nouuuu geloof er niks van! ;)
    Maar ziet er weer beautiful uit! Zin om naar Canada te gaan, of vind je Nieuw Zeeland nog te mooi?
    Goeie reis dan maar weer en tot op het feestje van Tim, over 2 weken, neem jij de wijn mee?
    x His
  4. mieke en douwe:
    Ha eef!

Wat een prachtfoto's, ziet er niet verkeerd uit daar zeg, erg gaaf!! Nou geniet er nog even van en dan op naar canada, have fun!!
    xx
  5. Rita:
    Hoi eef
    Wat een prachtige natuur en ook nog mooi gefotgrafeerd, die derde foto lijkt wel een tsunamie. Gelukkig is het een berg waar je tegen op ziet,wat een woordspeling . Heel veel plezier in canada samen met pappa, de oude man kan niet wachten om zijn dochter weer te zien
    gr van ons allen
  6. Maria ff:
    20 januari 2011
    Hallo Evelien,

ik heb genoten van je gezellige teksten, prachtige trips en foto's. Wens je nog een paar gezellige weken toe.
    groetjes.
  7. Rita:
    23 januari 2011
    h
    Beste Evelien

Net de fotos gezien.Dat zie je hier in Zwolle niet.Veel plezier in Canada, doe maar warme kleren aan.Pas op voor de wilde beren. Fijne week met je vader.
  8. papa en mama:
    26 januari 2011
    En op het ogenblik vliegt er een vliegtuig met kostbare lading van Nw Zeeland naar Canada. Blij als we een SMS krijgen dat ze over is na 13 uur vliegen. Temp. verschil:25 graden.
  9. Karin Bessembinder:
    29 januari 2011
    Hey Evelien,

Je zou bijna denken dat je hele dagen bezig bent opzoek naar mooie foto's van Nieuw-Zeeland, het kan haast niet dat je zoveel mooie plekjes ziet en ze zo mooi weet te fotograferen. Echt om jaloers van te worden. Heel veel plezier nog in Canada!!

Liefs Karin je nichtje
  10. Ina ForFarmers:
    1 februari 2011
    Evelien,veel plezier samen met je vader in Canada !

groet Ina