Vancouver, Canada

2 februari 2011 - Vancouver, Canada

Gelukkig heb ik een moeder die mij soms vertelt dat het weer tijd is voor een update! Dankje mam

Zozo ja en toen was ik in Canada..

Tijdmachines bestaan; ik vloog terug in de tijd. Mijn dag duurde dan ook 45 uur.

Mijn zoektocht naar een jas startte ik gelijk, je voelt je hier toch wel een erge toerist als je in je trui ronddartelt.. Maar ik kwam onderweg steeds veel leukere dingen tegen dan winkels dus heb ik de eerste 4 dagen jasloos doorgebracht. Deste blijer ben ik nu met mijn jackie.

Even wat plaatjes, dat blijft toch het leukst denk ik. Horizontale foto's worden aan de rechterkant bijgesneden door deze site vandaar de vreemde afsnijdingen..

Vancouver bij zonsondergang

Hippe hondenmode. Uiteraard heb ik alle winkels afgezocht naar eenzelfde exemplaar jas als deze dame.. tevergeefs helaas.

'Gezellige' kunst zoals mama dat zou zeggen

Skieeen! Wat een uitzicht.. en dan een paar uur later donker met allemaal lichtjes.. prachtig

Waar ooit de olympische vlam brandde

En over 4 dagen zie ik papa hier al verschijnen; Leuk leuk! Gelukkig is de man al gewend aan wat kou want het gaat een verkoelend tripje worden. Nog zo veel leuks in het verschiet!

1. Marian en Roos:
    Haaa eef!

Leuk weer ff een verhaaltje van je te lezen! Mooie pistè daar! Fijn dat je het in Canada ook naar je zin hebt! Je paps gaat vandaag tas op halen bij Miek voor zijn grote reis. Veel plezier samen!

xx
  2. mieke en douwe:
    dag reiziger!

wat een leuke foto's weer, gaaf zeg en die hondenpicture, hilarisch:) gave jas van die vrouw...maar goed, heel veel plezier met je vader strakjes en maak er nog een paar mooie weken van samen!
    Groeten vanuit wythmen!
  3. Hiske:
    2 februari 2011
    Ooooooh Eef, het is zo moooooi daar. Mijn berichtjes worden ook suf, want zeg dit elke keer, maar het is volgens mij echt waar. Zoooo leuk dat je papa ook op bezoek komt, hoelang blijft hij eigenlijk? Het is al bijna maaaart en dan kom je terug. Maarreh hoe ging het skien eigenlijk, daar ben ik dan wel weer benieuwd naar, hoe dat is in de Canadese bergjes?
    Ik ben gister begonnen op mn werk, zit dus de hele dag kleuters uit elkaar te trekken, poepluiers te verschonen, kleuters te troosten en vanavond zelf mijn eerste officiele teamvergadering gehad...jaja het echte arbeidersleven is begonnen. Ben blij dat ik tenminste nog één dag in de week studeer en me zo nog beetje jong voel haha..
    Nou kind tot in de pruimentijd!!!
    xxxx
  4. papa en mama:
    5 februari 2011
    Met de chocoladepepernoten bestemd voor jou van collega Helga in zijn back-pack zit je vader te wachten op het vertrek van zijn vliegtuig naar Vancouver. Hij heeft er heel veel zin in.Veel plezier samen. Mama